Τραγικό συμβάν μέσα σε λεωφορείο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Τραγικό συμβάν μέσα σε λεωφορείο

Αναταραχή προκλήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης συνέβη το μεσημέρι της... Πέμπτης, όταν επιβάτης του ΟΑΣΘ υπέστη καρδιακό επεισόδιο.

Το περιστατικό συνέβη στη συμβολή των οδών Βενιζέλου με Ερμού, στο λεωφορείο με αριθμό 25, που εκετελεί ο δρομολόγιο Νεάπολη-Βενιζέλου. Ο επιβάτης, ηλικίας 60 χρόνων σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υπέστη ανακοπή. Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε αμέσως.

Στο σημείο έσπευσαν δύο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και δυνάμεις της Αστυνομίας. Για περίπου είκοσι λεπτά στο σημείο προκλήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Ο ασθενής μεταφέρθηκε στο εφημερεύον Νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης.
Seleo . Gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook