Φωτιά πήρε η μηχανή ενός αυτοκινήτου λίγο πιο έξω από το Μεσολόγγι.
Ένας 40χρονος άνδρας, ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τύπο station wagon, καθώς οδηγούσε σήμερα το πρωί λίγο πιο έξω από το Μεσολόγγι στη διασταύρωση του Αγίου Κοσμά, παρατήρησε ότι καπνοί έβγαιναν από τον χώρο της μηχανής όταν προσάραξε στην άκρη του δρόμου για να παρατηρήσει τι συνέβαινε. Η φωτιά όμως από το καπό του αυτοκινήτου μεγάλωνε κι έτσι κάλεσε αμέσως τη πυροσβεστική η οποία έσπευσε στο σημείο. Δυστυχώς όμως ήταν ήδη πολύ αργά καθώς το αυτοκίνητο είχε καεί ολοσχερώς. Τα πρώτα σημάδια της φωτιάς αυτής δείχνουν ότι προκλήθηκε από βλάβη στη μηχανή, ενώ δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!