Για παράνομη χαρτοπαιξία σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
Συνελήφθησαν χθες το βράδυ στις 12.20 π.μ. δύο ημεδαποί, ηλικίας 36 και 35 ετών αντίστοιχα, από άνδρες της υποδιεύθυνσης ασφαλείας Αγρινίου. Ο πρώτος συνελήφθη καθότι ως ιδιοκτήτης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος διεξήγαγε εντός αυτού διενέργεια παιχνιδιού πόκερ ενώ ο 35χρονος συνελήφθη καθότι συμμετείχε σε αυτό.
Τέλος, στα πλαίσια των ελέγχων που γίνονται για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων βρέθηκαν χθες, κατά τις νυχτερινές ώρες, 3 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος.
http://agrinioreport.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...