Κυρά μου Ν έχεις...; « aitoloakarnanianet

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Κυρά μου Ν έχεις...;



O "σερίφης" βλέπει μια "κυρά" να κάνει ζικ ζακ στον δρόμο.

Την σταματάει για να την γράψει. Και την ρωτάει το αυτονόητο όταν του δηλώνει πως είναι νέα...οδηγός.

Αν έχει "Ν"! Ο τρόπος που το λέει θα σας φτιάξει το πρωινό σίγουρα!

Δείτε το βίντεο και θα πεθάνετε στα γέλια ...





loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook