Κυρά μου Ν έχεις...; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Κυρά μου Ν έχεις...;

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   2:41 μ.μ.  |  Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014



O "σερίφης" βλέπει μια "κυρά" να κάνει ζικ ζακ στον δρόμο.

Την σταματάει για να την γράψει. Και την ρωτάει το αυτονόητο όταν του δηλώνει πως είναι νέα...οδηγός.

Αν έχει "Ν"! Ο τρόπος που το λέει θα σας φτιάξει το πρωινό σίγουρα!

Δείτε το βίντεο και θα πεθάνετε στα γέλια ...





Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...