Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάσθηκε ο Άγιος Ανδρέας στον ανακαινισμένο πλέον ναό στην πόλη του Αστακού.
Την παραμονή τελέσθηκε Μέγας πανηγυρικός εσπερινός με την συμμέτοχη των π.Ιερόθεου Κοκόση ηγούμενου της Ιεράς μονής Αγίου Γεωργίου Αστακού,του π.Βελησσαριου Καντουνη ο όποιος κ μιλήσε και του οικείου εφημερίου π.Δημητριου Τεγα .Η συμμέτοχη του κόσμου υπήρξε μεγάλη κ συγκινητική. Σήμερα το πρωι τελέσθηκε πανηγυρική θεία λειτουργία
Χρόνια πολλά κ ευλογημένα Άγιος Ανδρέας να δώσει υγεία κ ευτυχία σε όλους!!
εκ του εκκλησιαστικού συμβουλίου (Κείμενο: Παναγιώτης Βουρλέτσης)
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...