"Έστειλε" τη γυναίκα του στο νοσοκομείο κι ο ίδιος κατέληξε στο κρατητήριο « aitoloakarnanianet

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

"Έστειλε" τη γυναίκα του στο νοσοκομείο κι ο ίδιος κατέληξε στο κρατητήριο

Βόλος: `Έστειλε` τη γυναίκα του στο νοσοκομείο κι ο ίδιος κατέληξε στο κρατητήριο
Στο νοσοκομείο κατέληξε μία 45χρονη γυναίκα στο Βόλο, που έπεσε θύμα άγριας επίθεσης από τον ίδιο τον σύζυγό της, κατά τη διάρκεια καυγά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 44χρονος δράστης έβρισε, απείλησε και τελικά χτύπησε στο πρόσωπο τη γυναίκα του, με αποτέλεσμα εκείνη να πάει στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Ο δράστης συνελήφθη το Σάββατο και σε βάρος του σχηματίζεται σχετική δικογραφία. Όπως έγινε γνωστό, το ζευγάρι έχει και παιδιά.

Πηγή: magnesianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook