Λίγο πριν τις 18:00 κατέβηκαν στο δρόμο, στην οδό Εγνατία, μπροστά από την Πολυτεχνική Σχολή, τα μέλη του ΠΑΜΕ και της ΚΝΕ και ξεκίνησαν την πορεία.
Στις 6.000 εκτιμά η Aστυνομία τον αριθμό των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ που μπήκαν ήδη στην οδό Τσιμισκή.
Αρκετά μέλη των αντιεξουσιαστικών οργανώσεων ενσωματώθηκαν στο μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ που αναμένεται να ξεκινήσει σε λίγο από την Πολυτεχνική Σχολή. Στο μεταξύ υπάρχουν πληροφορίες για "προληπτικές" προσαγωγές, κάτι ωστόσο που δεν επιβεβαιώνει η αστυνομία.
Στις 16.00 άρχισε να συγκεντρώνεται ο κόσμος στο χώρο μπροστά από την Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ...
ΦΩΤΟ από το ThessToday
Λόγω της πορείας, έκλεισαν και τα δύο ρεύματα της οδού Εγνατία μπροστά από το Πολυτεχνείο.
ΦΩΤΟ από το ThessToday
ΦΩΤΟ από το ThessToday
Συνολικά θα γίνουν τρεις ξεχωριστές πορείες προς το Αμερικανικό προξενείο, κάτω από ισχυρά μέτρα ασφαλείας, καθώς περισσότεροι από 2.000 αστυνομικοί βρίσκονται σε καίρια σημεία της διαδρομής.
Στην Πολυτεχνική Σχολή βρέθηκαν και οι... γνωστοί και ως οι δίδυμοι της Θεσσαλονίκης - ΦΩΤΟ από το ThessToday
Πηγή: ThessToday
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!