Χτυπήθηκε παίκτης του ΠΑΟΚ! Εκκένωση στο ντέρμπι με τον Άρη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Χτυπήθηκε παίκτης του ΠΑΟΚ! Εκκένωση στο ντέρμπι με τον Άρη

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   8:14 μ.μ.  |  Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Χτυπήθηκε παίκτης του ΠΑΟΚ! Εκκένωση στο ντέρμπι με τον Άρη
Τα επεισόδια που έγιναν στον αγώνα βόλεϊ μεταξύ του Άρη και του ΠΑΟΚ στο κλειστό γήπεδο της Μίκρας προκάλεσαν τον τραυματισμό ενός παίκτη του “δικέφαλου του Βορρά” και ανάγκασαν τους διαιτητές να ζητήσουν την εκκένωση των εξεδρών
Μεγάλη ένταση προκλήθηκε στο ντέρμπι της τέταρτης αγωνιστικής της Volleyleague ανάμεσα στον Άρη και τον ΠΑΟΚ.

Στο δεύτερο σετ της αναμέτρησης και ενώ το σκορ ήταν στο 1-0 σετ υπέρ του Άρη, υπήρξε μεγάλη ένταση, που οδήγησε στην προσωρινή διακοπή της αναμέτρησης, μετά από τραυματισμό του παίκτη του ΠΑΟΚ, που καθόταν στις εξέδρες.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες και με το ρεπορτάζ του “olapaok.gr”, ο αθλητής του ΠΑΟΚ Δημοσθένης Μακράκης που καθόταν πλησίον της “ασπρόμαυρης” διοίκησης ,όταν και χειροκρότησε έναν πόντο της ομάδας του δέχθηκε επίθεση από μικρή μερίδα οπαδών του Άρη.

Αυτό είχε ως συνέπεια να επέμβει η αστυνομία και να ανάψουν ακόμα περισσότερο τα αίματα. Η συμπλοκή γενικεύτηκε μεταξύ της αστυνομίας και των οπαδών με συνέπεια να έχουμε ρίψεις αντικειμένων

Οι διαιτητές Δεληκωστίδης και Γεωργιάδης διέταξαν την εκκένωση του γηπέδου και το ματς συνεχίστηκε όταν το γήπεδο ήταν πλέον άδειο.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...