Γιατροί κατήγγειλαν χειρουργό για “φακελάκι” « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Γιατροί κατήγγειλαν χειρουργό για “φακελάκι”

Γιατροί κατήγγειλαν χειρουργό για “φακελάκι”
Μετά τις καταγγελίες γιατρών του νοσοκομείου Τρικάλων ότι συνάδελφός του χειρουργός χρηματίζεται, ο διοικητής του νοσηλευτικού Ιδρύματος Γιώργος Σουφλιάς, διέταξε την διενέργεια ΕΔΕ.

Ο διοικητής του νοσοκομείου, προχώρησε σε αυτή την ενέργεια για να διερευνηθεί αν ευσταθούν οι καταγγελίες που δέχθηκε από τους ίδιους τους γιατρούς του νοσοκομείου που υποστηρίζουν ότι ο συγκεκριμένος γιατρός δεν προχωρά σε εγχείρηση αν δεν λάβει «φακελάκι».

Πηγή: www.trikalanews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook