Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί « aitoloakarnanianet

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί



Tου ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΤΕΛΛΙΟΥ

«Η ανεπάρκεια των δυο διοικητών είναι δεδομένη και ζήτησα τις παραιτήσεις τους για να επιστρέψουν πίσω οι γιατροί, οι οποίοι δεν μπορούν να συνεννοηθούν με τους διοικητές». Τάδε έφη ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Λ. Γρηγοράκος σε αθηναϊκό ραδιόφωνο την περασμένη Δευτέρα.

Χρειάστηκε να περάσουν κάποιοι μήνες όπου η λειτουργία των νοσοκομείων Μεσολογγίου και Αγρινίου, κυρίως του πρώτου, είναι στον αέρα για να έρθει ο αναπληρωτής υπουργός να μας πει αυτά που γράφουμε επανειλημμένα εδώ και μήνες. Συγνώμη κε υπουργέ, αλλά η πολιτική ηγεσία δεν είναι μόνο για να συμπεραίνει, αλλά για να παίρνει αποφάσεις και μάλιστα άμεσα. Όχι κατόπιν εορτής και με την υγεία του κοσμάκη να είναι επί ξύλου κρεμάμενη ένεκα της δικής σας απροθυμίας να προχωρήσετε σε δραστικές λύσεις.

Περίπου τρεις μήνες μετά από την επίσκεψή του στο νοσοκομείο Μεσολογγίου η κατάσταση όχι μόνο δεν εξομαλύνθηκε, αλλά είναι χειρότερη. Η καρδιολογική κλειστή, η παθολογική ίσα που καλύπτει κάποια επείγοντα μέχρι να τα στείλει στο Αγρίνιο ή αλλού, αφήστε την μαιευτική, παιδιατρική κ.α. Για κλάματα η κατάσταση ενώ μέχρι πρότινος ήταν κλειστό μέχρι και το κυλικείο και δεν μπορούσε ο κοσμάκης να προμηθευτεί ούτε ένα νερό! Τι άλλο να πούμε και να γράψουμε...

Ήρθε λοιπόν τώρα ο κ. Γρηγοράκος να διαπιστώσει αντιπαλότητα ανάμεσα στις διοικήσεις, τους διοικητές και το νοσοκομείο. Και πάλι κύριε υπουργέ μου πιάνεστε αδιάβαστος, έχουν γραφτεί πολλάκις αυτά. Και αφού έκανε ότι του ζήτησαν, όπως είπε, είδε ότι ο κόμπος έφτασε στο χτένι και ζήτησε τις παραιτήσεις.

Θα θυμούνται οι αναγνώστες ότι εδώ και αρκετό καιρό είχαμε γράψει πως το νοσοκομείο αναλαμβάνει ο Μεσολογγίτης Γ. Ζαμπέλης. Και αυτός όμως κατά τα φαινόμενα περιμένει στο ακουστικό του μέχρι να αποφασίσει η συγκυβέρνηση και εν προκειμένω το ΠΑΣΟΚ ποιον θα τοποθετήσει στο φέουδό του, το νοσοκομείο Μεσολογγίου. Δεν ξέρουμε τόσο καιρό που κολλάει η αντικατάσταση, ας μας απαντήσει ο υπουργός, έχουν βάση όσα ακούγονται περί ανάμιξης μέχρι και της Εκκλησίας; Αν όχι, τι άλλο συμβαίνει;

Όπως και να’ χει ο κόσμος απηύδησε με τα πολιτικά παιχνίδια για το Μεσολόγγι και το ίδρυμά του και ζητά λύσεις σήμερα, μην πω χτες. Σημασία δεν έχει ποιος φταίει, όλο και κάποιος φταίει τόσα χρόνια που το Μεσολόγγι είναι στο περιθώριο. Σημασία έχει αυτές οι εκατό χιλιάδες κόσμου από την Δωρίδα μέχρι το Ξηρόμερο να περιθάλπονται από το ίδρυμα που γνωρίζουν εκατό χρόνια: Το νοσοκομείο Μεσολογγίου.

aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook