Ξεκίνησε ο στολισμός της πόλης τού Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ξεκίνησε ο στολισμός της πόλης τού Αγρινίου

Σε …πνεύμα Χριστουγέννων το Αγρίνιο, μήπως και αλλάξει η ψυχολογία μας!!!

10807924_1545570468993667_2062068545_n
Από νωρίς σήμερα το πρωί τα συνεργεία του Δήμου Αγρινίου έπιασαν δουλειά, που για τις επόμενες μέρες αναμένεται να είναι εντατική! Ο χριστουγεννιάτικος διάκοσμος δεν είναι εύκολο να τοποθετηθεί, απαιτεί χρόνο. Σε λίγες ημέρες, όμως, η εικόνα της πόλης και συνολικά των δημοτικών ενοτήτων, θα έχει αλλάξει. Μην ξεχνάμε ότι ο χρόνος για τα Χριστούγεννα μετράει αντίστροφα και όσο πιο γρήγορα προσαρμοστούμε στο εορταστικό κλίμα, τόσο καλύτερα θα είναι για την ψυχολογία όλων μας.

Λαμπιόνια, χριστουγεννιάτικα δέντρα, το καρουζέλ και η φάτνη, το παγοδρόμιο, που φέτος θα στηθεί στην πλατεία Δημάδη, οι εκδηλώσεις που προγραμματίζονται, θα φέρουν το «πνεύμα των Χριστουγέννων», το μόνο ικανό να μας αγγίξει με το ραβδάκι του και να μας βγάλει, έστω και προσωρινά, απ’ τις σκοτούρες και τα φορολογικά βάσανα της περιόδου. Αυτή η χριστουγεννιάτικη χρυσόσκονη είναι, δεδομένων των συνθηκών, η μόνη που δύναται να μας κάνει να ονειρευτούμε ξανά.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook