Κακής ποιότητας σήμα στα ψηφιακά κανάλια στο Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου « aitoloakarnanianet

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Κακής ποιότητας σήμα στα ψηφιακά κανάλια στο Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου


Μπορεί η Δυτική Στερεά να πέρασε στην ψηφιακή εποχή, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλους, αφού στο Αρχοντοχώρι δεν φτάνει καλά το επίγειο ψηφιακό σήμα. Το μεγάλο πρόβλημα των κατοίκων είναι ότι έχουν μείνει με λίγα κανάλια και αυτά με το ζόρι πιάνουν και τα υπόλοιπα ή έχουν χιόνι ή δεν έχουν καθόλου σήμα.

Αναγνώστης α
ναφέρει:

"Στο Αρχοντοχώρι πιάνουμε πολύ λίγα κανάλια στην τηλεόραση και συγκεκριμένα: Mega, Ant1 σε μερικούς με φωνή σε μερικούς χωρίς, star το οποίο τις περισσότερες φορές είναι χαλασμένο και χωρίς Δημόσια Τηλεόραση-ΝΕΤ.Αυτό γίνετε πάρα πολύ καιρό. Δεν επιτρέπεται στην εποχή που ζούμε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων".

Εδώ και τώρα οι αρμόδιες Αρχές του τόπου, να δουν τα παράπονα από τους κατοίκους του ορεινού χωριού για τις υποδομές σε βασικές υπηρεσίες και αγαθά που στο σύνολό τους παραμένουν υποβαθμισμένα και να αντιμετωπιστούν με αποτελεσματικό τρόπο.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook