Επιχείρηση της ΕΜΑΚ και της αστυνομίας για την ανάσυρση δύο ανδρών που έπεσαν σε δεξαμενή μούστου! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Επιχείρηση της ΕΜΑΚ και της αστυνομίας για την ανάσυρση δύο ανδρών που έπεσαν σε δεξαμενή μούστου!


Μέσα σε δεξαμενή μούστου, στην περιοχή των Δαφνών, έπεσαν, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, στις 08.55 το πρωί, δύο άνδρες...
Για καλή τους τύχη, η δεξαμενή είναι άδεια, κι ως εκ τούτου ο τραυματισμός τους προκλήθηκε από την πτώση. Στο σημείο έσπευσε δύναμη της ΕΜΑΚ και της αστυνομίας, που ανέσυραν, ζωντανούς και σε καλή κατάσταση τους δύο άνδρες.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παρέλαβε τον ένα από τους δύο άνδρες, ο οποίος λόγω των αναθυμιάσεων, είχε χάσει τις αισθήσεις του.

Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook