Προσπάθησε να αποφύγει ένα ζώο που βρέθηκε στο δρόμο του ενώ κινείτο με το αυτοκίνητό του και τελικά κατέληξε στη… μάντρα γειτονικού εργοστασίου!
Ο λόγος για τον οδηγό ενός οχήματος, ο οποίος σήμερα το πρωί κινείτο στην επαρχιακό οδό Κάτω Αχαΐας – Αράξου και ευτυχώς από το ατύχημα τραυματίστηκε ελαφρά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, όταν ο οδηγός του προσπάθησε να αποφύγει ένα τετράποδο που ήταν στη μέση του δρόμου. Το είδε ξαφνικά και για να μην πέσει επάνω του, έστριψε το τιμόνι με αποτέλεσμα να πέσει στη μάντρα του εργοστασίου στον Άραξο.
patratimes
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!