Εξερράγη βόμβα σε βαγόνι τρένου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Εξερράγη βόμβα σε βαγόνι τρένου

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   1:28 π.μ.  |  Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Δύο Αιγύπτιοι αστυνομικοί σκοτώθηκαν όταν εξερράγη ένας αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός που είχε τοποθετηθεί στο βαγόνι ενός επιβατικού συρμού που είχε σταματήσει σε έναν σταθμό νότια του Καΐρου απόψε, δήλωσαν αξιωματικοί της αστυνομίας.

Όπως αναφέρει ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι αστυνομικοί εξέταζαν τον αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό όταν εξερράγη, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι οποίες πρόσθεσαν πως άλλα 11 πρόσωπα τραυματίστηκαν.

Δεν υπήρξε ανάληψη ευθύνης για την ενέργεια.

Εκατοντάδες αστυνομικοί και στρατιωτικοί έχουν χάσει τη ζωή τους σε ενέργειες την ευθύνη για την οποία έχουν αναλάβει ισλαμιστικές οργανώσεις, που λένε ότι ενεργούν σε αντίποινα για την αιματηρή καταστολή που έχει εξαπολύσει ο κρατικός μηχανισμός εναντίον των Αδελφών Μουσουλμάνων και άλλων υποστηρικτών του τέως προέδρου Μοχάμεντ Μόρσι, ο οποίος ανετράπη από τις ένοπλες δυνάμεις τον Ιούλιο του 2013
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...