Ημέρα γιορτής για το σύνολο των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, και υπερηφάνειας τόσο για το στρατευμένο έμψυχο δυναμικό τους, όσο και για τους απανταχού Έλληνες.
Μεγάλη θρησκευτική γιορτή, η ημέρα εορτασμού των εισοδίων της Παναγίας μας Υπεραγίας ,που με την προστασία και τις ευλογίες της το Ελληνικό έθνος και ειδικότερα οι ένοπλες δυνάμεις μας, κατέγραψαν σελίδες δόξας και ηρωισμού στα διάφορα πεδία των μαχών. Και στο Μεσολόγγι γιορτάστηκε η ημέρα αυτή με τη δοξολογία που τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, όπου παρευρέθηκαν ο Διοικητής του 2/39 Συντάγματος Ευζώνων Γ. Νικολόπουλος και άλλοι αξιωματικοί, η Αντιπεριφερειάρχης Χ. Σταρακά, ο Αναπληρωτής Δημάρχου Δ. Μπουσμπουρέλης, ο Αστυνομικός Διευθυντής Αιτωλίας Γ. Αγγελόπουλος και διοικητές αστυνομικών υπηρεσιών, ο Υποδιοικητής της Π.Υ. Μεσολογγίου Β. Μαδιάς, η αξιωματικός του Λιμεναρχείου Βασιλική Πολύζου που στη συνέχεια κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο του Τριγώνου, καθώς και εκπρόσωποι άλλων φορέων.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
.aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!