Σχεδόν δυο ώρες κράτησε η συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης με την ελληνική αντιπροσωπεία που διαπραγματεύτηκε με την τρόικα στο Παρίσι.
Βγαίνοντας ο Ευάγγελος Βενιζέλος δήλωσε ότι πάμε για παράταση του προγράμματος.
Είπε: «Το πρόγραμμα το ευρωπαϊκό τελειώνει 13 - 12 - 2014. Σκοπός είναι και η τελευταια εκταμίευση να γίνει πριν το τέλος Δεκεμβρίου. Αν για τεχνικούς λόγους κάποιες διαδικασίες δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν αυτό μπορει να παρατηθεί. Αλλα νέο προγραμμα σημαίνει νεο δανειο. Θα υπάρξει αυτό το νεο καθεστώς του Eccl που είναι ενα προληπτικός θώρακας προστασίας της χώρας. Με το ΔΝΤ υπάρχει ενα πρόγραμμα που λήγει το 2016. Είμαστε σε θέση αυτο το πρόγραμμα να το χρησιμοποιούμε όταν το έχουμε ανάγκη.
Όταν ρωτήθηκε τι θα γίνει αν δεν υπάρξει συμφωνία τόνισε: «Στόχος είναι να υπάρξει συμφωνία μεχρι τις 8 Δεκεμβρίου».
http://www.newsit.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!