ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στο λιμάνι του Πειραιά με Φιλιππινέζο ναυτικό... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στο λιμάνι του Πειραιά με Φιλιππινέζο ναυτικό...

στις   3:15 μ.μ.  |  Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014



Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκεται το...
ΚΕΕΛΠΝΟ για την παραλαβή φιλιππινέζου ναυτικού, που παρουσίασε συμπτώματα του ίου Έμπολα ενώ βρισκόταν εν πλω από τη Γουινέα της Δυτικής Αφρικής με προορισμό ουκρανικό λιμάνι της Μαύρης Θάλασσας.

Το πλοίο αναμένεται να φτάσει το βράδυ στον Πειραιά και ο ναυτικός θα παραληφθεί χωρίς να δέσει το πλοίο στο λιμάνι.



Στο σκάφος επιβαίνουν συνολικά 24 άτομα.

Η Γουινέα είναι μια από τις τρεις χειρότερα πληγείσες χώρες της Αφρικής, με 1.166 νεκρούς σε 1.919 κρούσματα, σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).

Το σύνολο των νεκρών σε παγκόσμια κλίμακα ανέρχεται σε 5.177, σύμφωνα με στοιχεία ως τις 11 Νοεμβρίου.
tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...