Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χειροβομβίδων κρότου λάμψης, ενώ...
η ατμόσφαιρα στην περιοχή είναι αποπνικτική.
Ο λόγος που τα ΜΑΤ έκαναν επέμβαση στα Εξάρχεια είναι επειδή ομάδα ατόμων εκτόξευσε δεκάδες μολότοφ στην πλατεία Εξαρχείων.
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!