Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χειροβομβίδων κρότου λάμψης, ενώ...
η ατμόσφαιρα στην περιοχή είναι αποπνικτική.
Ο λόγος που τα ΜΑΤ έκαναν επέμβαση στα Εξάρχεια είναι επειδή ομάδα ατόμων εκτόξευσε δεκάδες μολότοφ στην πλατεία Εξαρχείων.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...