"Άκου τι είπαν" οι ...Ναυπάκτιες στον Χρήστο Φερεντίνο | Βίντεο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

"Άκου τι είπαν" οι ...Ναυπάκτιες στον Χρήστο Φερεντίνο | Βίντεο

Ομάδα πέντε  κοριτσιών εκ των οποιών τα τέσσερα από τη Ναύπακτο φιλοξενήθηκε από το τηλεπαιχνίδι του Alpha με παρουσιαστή το Χρήστο Φερεντίνο . Τα κορίτσια στέφθηκαν νικήτριες και πήραν το έπαθλο των 5000 Ευρώ.
Η Σοφία Φουσέκη στην ερώτηση του Φερεντίνου τι θα κάνουν τα χρήματα πρότεινε ταξιδάκι για τη νικητήρια πεντάδα…Καλοφάγωτα !!
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα.
Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 26112014 64747 μμΣτιγμιότυπο πλήρους οθόνης 26112014 64615 μμNa
nafpaktianews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook