Ομάδα πέντε κοριτσιών εκ των οποιών τα τέσσερα από τη Ναύπακτο φιλοξενήθηκε από το τηλεπαιχνίδι του Alpha με παρουσιαστή το Χρήστο Φερεντίνο . Τα κορίτσια στέφθηκαν νικήτριες και πήραν το έπαθλο των 5000 Ευρώ.
Η Σοφία Φουσέκη στην ερώτηση του Φερεντίνου τι θα κάνουν τα χρήματα πρότεινε ταξιδάκι για τη νικητήρια πεντάδα…Καλοφάγωτα !!
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!