"Άκου τι είπαν" οι ...Ναυπάκτιες στον Χρήστο Φερεντίνο | Βίντεο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

"Άκου τι είπαν" οι ...Ναυπάκτιες στον Χρήστο Φερεντίνο | Βίντεο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:34 π.μ.  |  Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ομάδα πέντε  κοριτσιών εκ των οποιών τα τέσσερα από τη Ναύπακτο φιλοξενήθηκε από το τηλεπαιχνίδι του Alpha με παρουσιαστή το Χρήστο Φερεντίνο . Τα κορίτσια στέφθηκαν νικήτριες και πήραν το έπαθλο των 5000 Ευρώ.
Η Σοφία Φουσέκη στην ερώτηση του Φερεντίνου τι θα κάνουν τα χρήματα πρότεινε ταξιδάκι για τη νικητήρια πεντάδα…Καλοφάγωτα !!
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα.
Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 26112014 64747 μμΣτιγμιότυπο πλήρους οθόνης 26112014 64615 μμNa
nafpaktianews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...