Σε μαρασμό έχει καταδικαστεί ο κάμπος των χωριών του Αρακύνθου, από την έλλειψη υποδομών άρδευσης.
Εδώ και πολλά χρόνια, οι εκάστοτε πρόεδροι προσπαθούν να πείσουν τους αρμοδίους για την αναγκαιότητα της κατασκευής ενός μικρού φράγματος στην περιοχή του γηπέδου της Τοπικής Κοινότητας Ελληνικών. Απ' αυτό θα αρδεύονται περισσότερα από 2.500 στρέμματα κάμπου και στις διπλανές Τοπικές Κοινότητες. Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε επί νομαρχιακής θητείας του Γιάννη Βαϊνά, ανασύρθηκε και πάλι από τα συρτάρια, για να την ξαναδούν από την αρχή οι τεχνικές υπηρεσίες. Στη μελέτη αυτή είχε συμπεριληφθεί και η ύδρευση των Ελληνικών, γι’ αυτό και χαρακτηρίστηκε αντιοικονομική όπως υπογράμμισε ο Περιφερειακός Σύμβουλος και πολιτικός μηχανικός στο επάγγελμα Νίκος Μπαλαμπάνης.
Μετά από συζήτηση και με την Αντιπεριφερειάρχη Χριστίνα Σταρακά, αποφασίστηκε να απαλειφθεί το κομμάτι της ύδρευσης και να προχωρήσει, προς ένταξη στη νέα προγραμματική περίοδο, η μελέτη μόνο για την άρδευση...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 30/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!