Συνάντηση με τον υφυπουργό Αθλητισμού προγραμματίζει ο δήμαρχος
Σε κακό χάλι βρίσκεται το γήπεδο Κατοχής, μετά την... μισή παρέμβαση που είχε κάνει η προηγούμενη δημοτική αρχή, που στόχευε στη βελτίωση των συνθηκών.
Εδώ και αρκετό καιρό είχε ξεκινήσει ένα έργο ανακατασκευής του γηπέδου, γι΄ αυτό και είχε μεταφερθεί αδρανές υλικό για επίστρωση και φύτευση χλοοτάπητα, που τελικά δεν ολοκληρώθηκε. Η τοπική ποδοσφαιρική ομάδα έμεινε «άστεγη», αφού δεν έχει που να προπονηθεί. Όλο αυτό το διάστημα χρησιμοποιεί τα γήπεδα του Λεσινίου και του Νεοχωρίου για την προετοιμασία της, αλλά και για την διεξαγωγή των αγώνων. Οι τοπικοί παράγοντες αποφάσισαν με δική τους πρωτοβουλία να κάνουν μια παρέμβαση απομάκρυνσης των υλικών από τον αγωνιστικό χώρο και πρόχειρης διαμόρφωσης. Όμως ούτε αυτό είναι αρκετό, γιατί η δυσκολία στη χρήση του γηπέδου παραμένει.
Έτσι κλήθηκε ο δήμαρχος Νίκος Καραπάνος, ο οποίος έγινε προχτές αποδέκτης της κατάστασης και κλήθηκε να βοηθήσει, ώστε το συντομότερο δυνατόν να ολοκληρωθεί το έργο στο γήπεδο. Κατά την συνάντηση που έγινε στο δημαρχείο παρουσία παραγόντων της ομάδας, του προέδρου της Κατοχής Γρ. Τρούπου και του προέδρου της ΕΠΣΝΑ Τ. Παπαχρήστου, υποσχέθηκε ότι την προσεχή εβδομάδα θα συναντηθεί με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γ. Ανδριανό προκειμένου να γίνει μια προσπάθεια εξεύρεσης κάποιου χρηματοδοτικού προγράμματος για να ενταχθεί το γήπεδο της Κατοχής.
Έτσι οι τοπικοί παράγοντες περιμένουν με αγωνία τα αποτελέσματα της συνάντησης του δημάρχου στην Αθήνα, διότι δεν βλέπουν άλλη λύση στο πρόβλημα.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...