Ήρεμα κύλησε χτες η πορεία αντεξουσιαστών στην πόλη του Μεσολογγίου με σκοπό την διαμαρτυρία για την πρόσφατη προφυλάκιση Μεσολογγίτη λόγω της επίθεσης στο κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας.
Η πόλη ήταν... αστυνομοκρατούμενη με μεγάλες δυνάμεις στο κέντρο, έτοιμες να αποτρέψουν πιθανά επεισόδια και καταστροφές κτιρίων ενώ και αρκετοί Μεσολογγίτες ήταν σε επιφυλακή έξω από τα μαγαζιά τους. Ευτυχώς πρυτάνευσε η λογική και δεν σημειώθηκαν ευτράπελα που φυσικά είναι απευκταία και δεν ταιριάζουν σε μια μικρή, φιλήσυχη πόλη όπως το Μεσολόγγι.
http://aixmi-news.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!