Ναύπακτος:Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα « aitoloakarnanianet

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ναύπακτος:Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Στη θάλασσα κατέληξε αυτοκίνητο το μεσημέρι της Κυριακής, στην περιοχή Παλαιοπαναγιά Ναυπάκτου. Σύμφωνα και με την ανακοίνωση του Λιμενικού, "ενημερώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής η Λιμενική Αρχή Ναυπάκτου, για περιστατικό πτώσης Ι.Χ.Ε. οχήματος στη θαλάσσια περιοχή ''ΠΑΛΙΟΠΑΝΑΓΙΑ'' Ναυπάκτου.

Άμεσα στο σημείο μετέβη στέλεχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου διαπίστωσε ότι ο  οδηγός  είχε εξέλθει με ιδία μέσα, χωρίς να δηλώσει τραυματισμό.

Από το περιστατικό δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση ενώ το όχημα ανελκύστηκε με τη συνδρομή οχήματος οδικής βοήθειας.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Ναυπάκτου του Λιμεναρχείου Μεσολογγίου".
.thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook