
Σάστισε χθες η έδρα του Μονομελούς Πρωτοδικείου Λάρισας όταν...
νεαρό χωρισμένο ζευγάρι, καθ΄όλα αξιοπρεπέστατο, προσήλθε για να δικαστεί.
Για την ακρίβεια ο σύζυγος μήνυσε την σύζυγο, αλλά η έκπληξη έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι δύο, προφανώς λόγω οικονομικής κρίσης, συνεχίζουν να μοιράζονται το ίδιο σπίτι!
- «Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, ζητάτε την καταδίκη της κυρίας και μετά θα επιστρέψετε για να μείνετε στο ίδιο σπίτι»; Ρώτησε ο πρόεδρος τον σύζυγο.
- Μάλιστα...
- «Τρώτε και μαζί;...»
- Όχι...
- «Τι να πω, πρώτη φορά συναντώ τέτοια περίπτωση»!
Τελικά η δίκη αναβλήθηκε λόγω παρέλευσης ωραρίου και η συνέχεια αναμένεται να δοθεί τον προσεχή μήνα. Ο σχετικός διάλογος πάντως θα μείνει αξέχαστος στους δικαστές που είδαν το ζευγάρι να έρχεται και να φεύγει μαζί από το δικαστήριο...
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...