Παρελθόν οι διοικητές των νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Παρελθόν οι διοικητές των νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου!

nosokomeio-allagi -blaxos(5)
Παρελθόν αποτελούν οι θητείες των δύο διοικητών των νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου, σύμφωνα με πληροφορίες του aerasnews.gr, έπειτα και από τις τελευταίες εξελίξεις και τα λουκέτα στις καρδιολογικές κλινικές των δύο νοσοκομείων.

Οι κ.κ. Γ. Βλαχος και Γ. Κυριακόπουλος χαρακτηρίστηκαν ως ανεπαρκείς οδηγώντας στην απόφαση του υπουργού υγείας για την καθαίρεσή τους.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τη διάδοχη κατάσταση στο Μεσολόγγι αναμένεται να αναλάβει ο κ. Γ. Ζαμπέλης με το Αγρίνιο να αναλαμβάνει πολιτικό πρόσωπο, καταξιωμένο στον τομέα της υγείας, από το χώρο της Ν.Δ.

Τις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένονται στο νοσοκομείο Αγρινίου 2 επικουρικοί καρδιολόγοι με επιπλέον έναν από το Μεσολόγγι προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες μέχρι τη στελέχωση της κλινικής.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook