Εργολάβοι, προμηθευτές, μελετητές, ΔΕΗ, τόκοι, ΦΠΑ, ζητούν τα χρήματά τους
Πελαγωμένη είναι η ΔΕΥΑΜ από τις οικονομικές απαιτήσεις εργολάβων και προμηθευτών αφού οι δικαστικές αποφάσεις φθάνουν σωρηδόν στην επιχείρηση φέρνοντας πολύ πρόωρα σε αδιέξοδο και το νέο Διοικητικό Συμβούλιο.
Κάποιες από αυτές τις απαιτήσεις τέθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. κάποιες όμως αναβλήθηκαν, προκειμένου να συλλεγούν στοιχεία για να παρθούν οι ανάλογες αποφάσεις, ή σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και για να κερδηθεί χρόνος. Αυτό σίγουρα δεν θα αλλάξει την οικονομική κατάσταση η οποία έχει ξεπεράσει πλέον το κόκκινο.
Ένα από τα θέματα που κλήθηκε να συζητήσει το Δ.Σ. αφορούσε στην απαίτηση του εργολάβου Κώστα Αντωνίου, ο οποίος ήταν και υποψήφιος δήμαρχος Μεσολογγίου, που αφορά σε ποσό 18.000 ευρώ περίπου. Η ΔΕΥΑΜ όφειλε στον κ. Αντωνίου 20.000 ευρώ από την κατασκευή ενός έργου από την πρώην ΔΕΥΑ Οινιαδών, εξοφλώντας τον με επιταγή. Τα στοιχεία που έχει η ΔΕΥΑΜ στη διάθεσή της μέχρι στιγμής λένε ότι ο κ. Αντωνίου κατέθεσε την επιταγή στην Τράπεζα σε λογαριασμό του. Όμως η επιταγή έμεινε ακάλυπτη και η ΔΕΥΑΜ του έδωσε 10.000 ευρώ. Στη συνέχεια ο ίδιος ζήτησε, εκτός από το υπόλοιπο κεφάλαιο και 10.000 ευρώ επιπλέον για την κάλυψη τόκων, τους οποίους αναγκάστηκε να πληρώσει στην Τράπεζα από την οποία δανείστηκε τα υπόλοιπα χρήματα. Η δικηγόρος της ΔΕΥΑΜ μετά από διαπραγμάτευση με τον κ. Αντωνίου κατάφερε να μειώσει τους τόκους κατά 4.000 ευρώ. Δηλαδή από τις 22.000 ευρώ που απαιτούσε ο εργολάβος που αποτελούσαν το κεφάλαιο και τους τόκους μείωσε το ποσό στις 18.000 ευρώ...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 13/11 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...