Πιο συγκεκριμένα τα σχολεία που έχουν κατάληψη είναι: από τα Γενικά Ενιαία Λύκεια, το 1ο, 2ο, το 6ο, το 4ο, και από Γυμνάσια το 5ο γυμνάσιο, το 3ο, το 4ο, το 1ο (Παπαστράτειο) και το 7ο.
Τα γενικότερα αιτήματα διαμαρτυρίας αφορούν στο Πανελλαδικό σύστημα εξετάσεων, για το Νέο Λύκειο και για τη Τράπεζα θεμάτων η οποία φέτος θα εφαρμοστεί εκτός από τη πρώτη και στη δευτέρα λυκείου.
Να σημειωθεί ότι στο Παπαστράτειο Γυμνάσιο Αγρινίου δημιουργήθηκαν μικρές εντάσεις μεταξύ γονέων και μαθητών που ήταν κατά της κατάληψης και των μαθητών που πραγματοποίησαν την κατάληψη, οι οποίοι, όπως και στα περισσότερα σχολεία, ήταν μειονότητα.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!