Αιτωλικό: Μπαλάκι οι ευθύνες για τους μετανάστες « aitoloakarnanianet

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Αιτωλικό: Μπαλάκι οι ευθύνες για τους μετανάστες

Αιτωλικό: Μπαλάκι οι ευθύνες για τους μετανάστες
Εξαγριωμένοι οι κάτοικοι

Παράπονα εξακολουθούν να εκφράζουν οι κάτοικοι του δεύτερου συγκροτήματος εργατικών κατοικιών του Αιτωλικού, για τους μετανάστες που στοιβάζονται σε ένα μικρό σπίτι στη συγκεκριμένη περιοχή.

Για το γεγονός αυτό οι κάτοικοι είχαν εκφράσει και πάλι τη δυσαρέσκειά τους, καθώς αναγκάζονται να βλέπουν ημίγυμνους άνδρες να προσπαθούν να κάνουν μπάνιο στην αυλή, του μόλις 30 τ.μ. σπιτιού, με το λάστιχο της αυλής, με σημαντικότερο πρόβλημα να είναι αυτό της δημόσιας υγείας, αφού είναι αμφίβολο αν το κατάλυμα διαθέτει τουαλέτα.

Παρά τη δημοσιοποίηση του θέματος, οι αρμόδιοι φορείς δεν φαίνεται να ενδιαφέρθηκαν, εκτός από την Αστυνομία που πήγε στο σημείο διαπιστώνοντας ότι πρόκειται για Βούλγαρους και Ρουμάνους, που δεν θεωρούνται παράνομοι μετανάστες και άρα μπορούν να βρίσκονται στη χώρα μας νομίμως. Για λίγες ημέρες έφυγαν κάποιοι, όμως, σύντομα ξαναγύρισαν και η κατάσταση εξακολουθεί να είναι η ίδια. Η αστυνομία προσπαθεί να κινητοποιήσει τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, προκειμένου να ανταποκριθούν και να αντιδράσουν ανάλογα με την αρμοδιότητα που έχει η κάθε μια από αυτές.

Οι κάτοικοι ισχυρίζονται ότι έχουν απευθυνθεί στην αρμοδία Υγειονομική Υπηρεσία της Διεύθυνσης Υγιεινής της Περιφέρειας, ενώ και ο αντιδήμαρχος υπεύθυνος για την Δημοτική Ενότητα Αιτωλικού Π. Σταράμος, έχει επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ίδια υπηρεσία, ώστε να εξετάσει αν τηρούνται οι συνθήκες υγιεινής στο συγκεκριμένο σπίτι...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 13/11 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook