Συνέχεια καταλήψεων στα σχολεία…
Σύμφωνα με πληροφορίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας δύο είναι τα σχολεία στο νομό που τελούν αυτή τη στιγμή υπό κατάληψη, ωστόσο ενδέχεται να αυξηθούν. Τα σχολεία αυτά είναι το 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου και το Γ.Ε.Λ. Θέρμου. Οι μαθητές διαμαρτύρονται για το εκπαιδευτικό σύστημα, τα κτιριακά προβλήματα, τις υποδομές στη σχολική κοινότητα, το Νέο Λύκειο, τη τράπεζα θεμάτων και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γονείς των μαθητών στο να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές απαιτήσεις που σχετίζονται με τη μαθησιακή ενίσχυση των μαθητών μέσω φροντιστηρίων ή άλλων δομών και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Νεότερη ενημέρωση: υπό κατάληψη βρίσκονται πλέον και τα εξής σχολεία: ΕΠΑΛ Μακρυνείας, γυμνάσιο Θέρμου, 1ο και 2ο Γ.Ε.Λ. Μεσολογγίου.
agrinioreports.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!