Σε βαριές καταγγελίες προχώρησε μια καθηγήτρια ειδικής αγωγής, η Κατερίνα Κυριακίδη, στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "στον ενικό".
Απευθυνόμενη στον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο, αναφέρθηκε στις ΕΔΕΑΥ (Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες) και αποκάλυψε ότι το περασμένο Πάσχα τους ζητήθηκε από τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υπογράψουν ψεύτικες εκθέσεις.
"Θα έχετε απάντηση" δεσμεύτηκε ο υπουργός Παιδείας μέσω της εκπομπής του Νίκου Χατζηνικολάου.
Δείτε το βίντεο από το STAR
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook