Για κλοπές-διαρρήξεις, ναρκωτικά και άλλα αδικήματα.
Συνεχίζουν την ασύδοτη δράση τους ομάδες Ρομά στο Αγρίνιο, ταυτόχρονα, όμως, συνεχίζει τους εντατικούς ελέγχους και τις συλλήψεις και η αστυνομία.
Χθες, αργά το μεσημέρι, 7 Ρομά εισέβαλαν σε εργοστάσιο Κεραμοποιίας στην Εθνική Οδό, λεηλατώντας οτιδήποτε θεώρησαν ότι είχε αξία. Η Ασφάλεια συνέλαβε έναν 31χρονο και έναν 32χρονο και αναζητεί 5 ακόμη.
Αργά το βράδι, στις 23.00, η Ασφάλεια συνέλαβε τρεις γυναίκες Ρομά, 17, 23 και 27 ετών, οι οποίες νωρίτερα είχαν κλέψει διάφορα ενδύματα από εμπορικό κατάστημα και τρόφιμα από σούπερ μάρκετ.
Για κατοχή 7.8 γραμμαρίων ηρωίνης συνελήφθη απ’ τη Δίωξη 34χρονος ημεδαπός. Είχε ακόμη δυο ναρκωτικά χάπια.
Στις 2.00 σήμερα τη νύχτα, κατά διάρκεια ελέγχων μέθης, 44χρονος ημεδαπός …είχε διαφορετική γνώμη! Και τελικά συνελήφθη για εξύβριση και αντίσταση κατά των αστυνομικών.
Επίσης, σε ελέγχους της ΟΠΚΕ, συνελήφθησαν τρεις Αλβανοί υπήκοοι, οι οποίοι και διαπιστώθηκε ότι δεν έφεραν τα νόμιμα έγγραφα παραμονής στη χώρα.
agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!