Την έστειλε στο νοσοκομείο μετά από καβγά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Την έστειλε στο νοσοκομείο μετά από καβγά

στις   6:00 μ.μ.  |  Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014




Την έστειλε στο νοσοκομείο μετά από καβγά

Ακόμη ένα κρούσμα σωματικής βίας παρουσιάστηκε στο Βόλο το απόγευμα της Κυριακής.

Ένας 44χρονος από τη Ρουμανία χτύπησε την 46χρονη σύζυγό του από τη Βουλγαρία, έπειτα από καβγά.

Ο 44χρονος συνελήφθη, ενώ η 46χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Βόλου, για να της δοθούν οι πρώτες βοήθειες.

Πηγή: e-volos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...