Κατηγορία
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
στις
6:12 μ.μ.
| 
Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014
Σε παθολογικά αίτια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις οφείλεται μάλλον ο θάνατος 69χρονου, που αισθάνθηκε αδιαθεσία και έπεσε νεκρός στο οδόστρωμα επιστρέφοντας από το χωράφι του στην Μπαμπίνη του Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας.
Η σορός του άτυχου άνδρα μεταφέρθηκε στο Π.Π.Ν. της Πάτρας για νεκροψία και νεκροτομή, ενώ από την αστυνομία του Αστακού, συνεχίζονται οι έρευνες.