Με ξεχωριστή θέα!
Στην όχθη του ποταμού και με θέα τη γέφυρα του Μόρνου παραμένει πεταμένο εδώ και καιρό το στρώμα της φωτογραφίας.
Σίγουρα η θέση από τον ιδιοκτήτη του δεν επιλέχθηκε για τη θέα που έχει ούτε για να ρεμβάζει και να απολαμβάνει το τοπίο.
Να το κρύψει και να το ξεφορτωθεί ήταν ο σκοπός του και μόνο.
Αν το χειμώνα, με το ποτάμι να κατεβάζει πολύ νερό, το στρώμα βρεθεί στη θάλασσα, προφανώς και δεν απασχόλησε τον πρώην ιδιοκτήτη του, αρκεί που έφυγε από πάνω του!
Μουτζουρωμένα μυαλά!
Μια μανία με τις πινακίδες την έχουν ορισμένοι, αφού φαινόμενα όπως της φωτογραφίας συναντάς σε κάθε βήμα.
Είναι σίγουρο πως δεν θα μπορούσαμε να βρούμε το λόγο που έχει κάποιος για να μουτζουρώσει την πινακίδα εκεί στη Δάφνη, μια και δεν βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος σκέψης, όμως τέτοια φαινόμενα απαξίωσης και καταστροφικής συμπεριφοράς, ταραγμένα μυαλά και μόνο καταδεικνύουν.
Ανεγκέφαλοι καταστροφείς
Όταν δεν υπήρχαν, κάποιοι φώναζαν και δικαίως.
Σήμερα, η κατάσταση που εμφανίζουν οι δυο στάσεις της αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας που βρίσκεται δίπλα από το 2ο Γυμνάσιο – Λύκειο, προφανώς δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση.
Με σπασμένα τα πλαϊνά προστατευτικά, βαμμένες και γεμάτες αφίσες καταγράφουν συμπεριφορές βανδάλων που στο πέρασμά τους αφανίζουν τα πάντα.
Ο φόβος της τιμωρίας, αφού μέχρι σήμερα κανένας δεν έχει πληρώσει για τα όσα καταστρέφονται μέσα στην πόλη, είναι βέβαιο ότι δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα να δρουν ελεύθεροι οι όποιοι ανεγκέφαλοι καταστροφείς.
Σκουπιδαριό!
Σχεδόν δύο χρόνια βρίσκεται κλειστό το 2ο Γυμνάσιο – Λύκειο καθώς κρίθηκε ακατάλληλο και με προβλήματα στατικότητας.
Από τότε έχουν να ακουστούν φωνές μαθητών στο προαύλιο του σχολείου.
Σε αναμονή της αποκατάστασης του κτιρίου, αυτό, δυστυχώς, έχει μετατραπεί σε έναν σκουπιδότοπο με κανέναν να μην ενοχλεί η εικόνα που εμφανίζεται, από τα διάφορα σκουπίδια που γεμίζουν το χώρο.
Αποκατάσταση του κτιρίου θα κάνουν τα συνεργεία του ΟΣΚ που θα πιάσουν δουλειά και όχι αποκομιδή των απορριμμάτων, που καθημερινά πετά ο καθένας που περνά δίπλα από το σχολείο.
Βρύση – σκουπιδότοπος
Ήταν που ήταν στα μαύρα της τα χάλια, πέρασε από εκεί και τόσος κόσμος τις μέρες των παζαριών και το κακό απέγινε.
Η εικόνα που παρουσιάζει η Βρύση της Αγάπης σήμερα είναι αποκαρδιωτική, με ό,τι μπορεί να περίσσευε σε σκουπίδι από τον καθένα περαστικό να βρίσκεται εκεί πεταμένο.
Καλό είναι να περάσει μια βόλτα η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου, πριν να εξελιχθεί ο χώρος σε μικρή χωματερή.
Φαινόμενα…
Η φωτογραφία δεν είναι ενδεικτική της αντίδρασης των πολιτών να πετάνε όπου να ‘ναι τις διάφορες συσκευές, αλλά καταγράφει την επιλογή του ιδιοκτήτη της να αφήσει δίπλα στον μπλε κάδο της ανακύκλωσης την οθόνη του υπολογιστή που έφαγε τα ψωμιά της.
Το λάθος στην υπόθεση είναι ότι ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές δεν οδηγούνται τους μπλε κάδους αλλά σε άλλα σημεία όπου ανακυκλώνονται, όπως τα καταστήματα που πωλούν αυτά τα είδη.
emprosnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!