Στο δρόμο της επιστροφής από το λιοστάσι της οικογένειας προς το σπίτι του στο Λεσίνι, άφησε την τελευταία του πνοή ένας 61χρονος δικαστικός.
Ο άνδρας είχε πάει μαζί με τα αδέλφια του να μαζέψουν τις ελιές στο κτήμα τους στο Λεσίνι και όταν τέλειωσαν ο 61χρονος θέλησε να επιστρέψει πεζός, ενώ οι υπόλοιποι έφυγαν με το αυτοκίνητο. Επειδή όμως αργούσε να επιστρέψει, οι συγγενείς ανησύχησαν και άρχισαν να τον αναζητούν. Δυστυχώς τον βρήκαν αναίσθητο στο δρόμο και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο Μεσολογγίου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Ειδοποιήθηκε το Αστυνομικό Τμήμα Αιτωλικού που έχει αναλάβει και την διερεύνηση του συμβάντος.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...