Τον βρήκαν απαγχονισμένο στην αποθήκη « aitoloakarnanianet

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Τον βρήκαν απαγχονισμένο στην αποθήκη

Λάρισα: Τον βρήκαν απαγχονισμένο στην αποθήκη
Τραγικό τέλος έδωσε στη ζωή του ένας 76χρονος στη Λάρισα.

Σύμφωνα με το larissanet.gr ο ηλικιωμένος ο  βρέθηκε απαγχονισμένος στην αποθήκη του σπιτιού.

Οι πρώτες ενδείξεις συγκλίνουν σε περιστατικό αυτοκτονίας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ο ηλικιωμένος άνδρας αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα,
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook