Πορεία διαμαρτυρίας στους δρόμους της πόλης, πραγματοποίησαν οι μαθητές των λυκείων του Δήμου Μεσολογγίου.
Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές θέλησαν να εκδηλώσουν την αντίδραση τους στο νέο λύκειο της μαθητείας και της πλήρους εντατικοποίησης καθώς και στην τράπεζα θεμάτων που μετατρέπει το σχολείο σε κάτεργο συνεχών πανελλαδικών εξετάσεων όπως είπαν οι ίδιοι στα συνθήματα που φώναζαν κατά τη διάρκεια της πορείας.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!