Από σήμερα ξεκίνησε η καταβολή των επιδοτήσεων για την ενιαία ενίσχυση του έτους 2014 σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktianews.gr. Το ποσό που έχει κατατεθεί είναι το 50% από το αρχικό ποσό που δικαιούται κάθε αγρότης ελαιοπαραγωγός. Η ενημέρωση στους αγρότες έγινε μέσο sms αναφέροντας τους για το ποσό που έχει κατατεθεί με μήνυμα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Η δεύτερη δόση θα δοθεί από τις αρχές του νέου έτους.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...