Με το πρώτο φως της ημέρας οι καταστηματάρχες στον πεζόδρομο της Παντανάσσης, στην Πάτρα, αντίκρισαν σπασμένες τις τζαμαρίες των μαγαζιών τους.
Όπως καταγγέλλει αναγνώστης του thebest.gr άγνωστοι έβαλαν στο στόχαστρό τους τα ξημερώματα, τρία καταστήματα στο τμήμα του πεζόδρομου από την Κανανάρη έως την Καραϊσκάκη.
Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες από την αστυνομία μιλούν για το σπάσιμο των υαλοπινάκων δύο εμπορικών καταστημάτων στον πεζόδρομο.
Ο αναγνώστης του thebest.gr στο μήνυμά του αναφέρει ότι εδώ και ένα χρόνο άγνωστοι αναπτύσσουν παράνομη δράση, προκαλώντας ζημιές σε γλάστρες, σε διάφορα άλλα διακοσμητικά στοιχεία και "κατεβάζοντας" τζαμαρίες.
Επιπλέον τονίζει ότι έχουν γίνει αρκετές διαμαρτυρίες στις αρμόδιες αρχές για αυτή την κατάσταση, ζητώντας την αστυνόμευση της περιοχής.
Πηγή: thebest.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...