Μαρία Σολωμού: «Αν χρειαστεί και baby sitting θα κάνω στην κόρη του Μάριου» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Μαρία Σολωμού: «Αν χρειαστεί και baby sitting θα κάνω στην κόρη του Μάριου»

στις   11:45 μ.μ.  |  Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014




«Νιώθω πολύ όμορφα και για τον Αλέξανδρο και για τον Μάριο και χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτή η οικογένεια εξαπλώνεται, χωρίς τη δική μου συμμετοχή»

Η Μαρία Σολωμού μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της για την κόρη που περιμένει από μέρα σε μέρα ο πρώην σύντροφός της Μάριος Αθανασίου, τον τρόπο που το ανακοίνωσαν στο γιο τους, Αλέξανδρο, ενώ εξομολογήθηκε πως θα σταθεί δίπλα του και αν χρειαστεί θα κάνει μέχρι και babysitting.






Πως αντέδρασε ο Αλέξανδρος όταν του είπε πως θα αποκτήσει αδερφάκι; «Δεν του το είπα εγώ. Του το είπε ο πατέρας του και από τότε είναι ενθουσιασμένος. Και μας το απέδειξε όταν μάζεψε μερικά παιχνίδια του που δεν υπήρχε περίπτωση να του τα πάρεις ποτέ και για κανένα λόγο για να τα χαρίσει στην αδελφή του, όταν έρθει. Ήταν τόσο χαρούμενος που τον κρατούσαμε με το ζόρι να μην το πει σε όλο τον κόσμο».

Πως νιώθει που θα προστεθεί ένα νέο μέλος στην οικογένεια; «Νιώθω πολύ όμορφα και για τον Αλέξανδρο και για τον Μάριο και χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτή η οικογένεια εξαπλώνεται, χωρίς τη δική μου συμμετοχή. Βέβαια, με τον Μάριο δεν μένουμε πια και τόσο κοντά».

Δεν μοιράζονται πια το ίδιο σπίτι; «Αυτό έγινε λόγω της κρίσης και κράτησε έναν χρόνο, όπου και πάλι μόνο κατά παραγγελία συναντιόμασταν, μια και το σπίτι είχε δυο διαφορετικές εισόδους και ο καθένας είχε το δικό του χώρο. Εννοείται βέβαια ότι αν χρειαστεί και baby sitting θα κάνω στην κόρη του Μάριου και θα έρχεται στο σπίτι για να παίξει με τον αδερφό της. Ομολογώ ότι μου φαίνεται λίγο περίεργο γιατί, με εξαίρεση τη βαφτισιμιά μου, τα περισσότερα παιδιά στο κοντινό μου περιβάλλον είναι αγόρια και δεν ξέρω πως θα πρέπει να αντιμετωπίσω ένα κοριτσάκι».

Γεννήθηκε ποτέ μέσα της η επιθυμία να ξαναγίνει μητέρα; «Όχι. Κάποια στιγμή πριν από έξι χρόνια, έφαγα μία φλασιά και σκέφτηκα μήπως θα έπρεπε να κάνω ένα παιδί για να έχει παρέα ο Αλέξανδρος. Το συζήτησα μάλιστα και με τον Μάριο, παρόλο που είχαμε χωρίσει και μου είπε: “Είσαι τρελή;”. Και κατάλαβα ότι έχει δίκιο. Δεν μπορείς να μεγαλώσεις δυο παιδιά όταν είσαι εργαζόμενη μητέρα, όπως εγώ, και θέλεις να συμμετέχεις ενεργά στη ζωή τους. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να το κάνω».


Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...