Άντρας και γυναίκα κατηγορούνται ότι λήστεψαν 66χρονο στη Θεσσαλονίκη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Άντρας και γυναίκα κατηγορούνται ότι λήστεψαν 66χρονο στη Θεσσαλονίκη

στις   11:30 μ.μ.  |  Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014



Χειροπέδες σε έναν 40χρονο και μία 28χρονη πέρασαν οι αστυνομικοί καθώς είναι κατηγορούμενοι πως μαζί με... δύο άγνωστους συνεργούς τους λήστεψαν χθες το απόγευμα στην περιοχή Ηλιούπολη της Θεσσαλονίκης έναν 66χρονο, από τον οποίο άρπαξαν το Ι.Χ. αυτοκίνητό του μέσα στο οποίο υπήρχαν 15 000 ευρώ, προερχόμενα από επιχείρηση που διατηρεί ο γιος του θύματος στην Κεντρική Λαχαναγορά της πόλης.

Οι δύο φερόμενοι ως δράστες, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν, ύστερα από αστυνομικές αναζητήσεις, στα Υψώματα Διαβατών, ενώ οδηγήθηκαν στην εισαγγελία πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης. Οι συνεργοί τους αναζητούνται, ενώ το κλεμμένο όχημα και το αφαιρεθέν χρηματικό ποσό δεν βρέθηκαν.

tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...