Είχαν ρίξει 600 μέτρα δίχτυ για να ψαρέψουν χωρίς άδεια! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Είχαν ρίξει 600 μέτρα δίχτυ για να ψαρέψουν χωρίς άδεια!

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   7:24 μ.μ.  |  Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Φωτο Αρχειου eurokinissi.gr
Εξακόσια μέτρα δίχτυα απο μεσινέζα (κρυσταλλιζέ) που χρησιμοποιήθηκαν σε παράνομη θαλάσσια αλιεία κατασχέθηκαν απο το Κεντρικό Λιμεναρχείο της Πάτρας.

Τα δίχτυα εντοπίστηκαν στη διάρκεια θαλάσσιας περιπολίας την περασμένη Κυριακή απο λιμενικούς στο πλαίσιο των συστηματικών και εντατικών ελέγχων που διενεργεί το κεντρικό λιμεναρχείο Πατρών.
thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...