- 7.000 αστυνομικοί στους δρόμους για την επέτειο συμπλήρωσης 41 ετών από τη 17η Νοεμβρίου 1973 και τα γεγονότα του Πολυτεχνείου
- Συμπλοκές έξω από το Μέγαρο Μουσικής και κυνηγητό ΜΑΤ με κουκουλοφόρους
- 20 προληπτικές προσαγωγές
- Στην πορεία συμμετέχουν και οι απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών
- ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
- ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Επεισόδια με χημικά και ξύλο είναι σε εξέλιξη στην Βασιλίσσης Σοφίας, έξω από το Μέγαρο Μουσικής. Όλα άρχισαν λίγο μετά τις 18.30, όταν ο κύριος όγκος των διαδηλωτών για την επέτειο συμπλήρωσης 41 ετών από τη 17η Νοεμβρίου 1973 και τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, έφτασε έξω από την πρεσβεία των ΗΠΑ.
Τα περιορισμένα επεισόδια ξεκίνησαν στο ύψος του Νίμιτς, όταν μια ομάδα από το μπλογκ των Αντεξουσιαστών πέταξε ένα μπουκάλι προς τις αστυνομικές δυνάμεις, που ανταπάντησαν με περιορισμένη χρήση χημικών.
Σαράντα λεπτά νωρίτερα στην πρεσβεία έφτασαν και τα μέλη του Συλλόγου Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων του 1967-1974, που κρατούσαν πανό με το σύνθημα "Τιμάμε τα 41 χρόνια του Πολυτεχνείου συνεχίζοντας τον αγώνα". Τα μέλη του Συλλόγου τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο και στη συνέχεια αποχώρησαν.
Για πρώτη φορά φέτος, όλοι οι φοιτητικοί σύλλογοι με τη συμμετοχή περίπου 5.000 ατόμων, είναι μαζί. Στην κορυφή της πορείας είναι οι Αντιστασιακοί.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!