Πολύ ξύλο! Το… έλα να δεις σε αγώνα 3ης κατηγορίας « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Πολύ ξύλο! Το… έλα να δεις σε αγώνα 3ης κατηγορίας

Ο... κακός χαμός έγινε σε ματς της 3ης κατηγορίας της ΕΠΣ Αχαΐας μεταξύ του Άτλαντα και του Σταροχωρίου, με αποτέλεσμα ο διαιτητής να δείξει δέκα κόκκινες κάρτες
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα «patragoal», οι προπονητές των δυο ομάδων, Παντελής Πεφάνης και Γιώργος Κατσαΐτης είχαν αρχικά λεκτική αντιπαράθεση. Ο ρέφερι του ματς,κ. Σαμαρτζής τους απέβαλλε και μετά έγινε το «έλα να δεις».

Οι δύο τεχνικοί πιάστηκαν στα χέρια, ενώ στον καβγά μπήκε αδελφός ποδοσφαιριστή του Άτλαντα, ο οποίος συνεπλάκη με παίκτες κι οπαδούς του Σταροχωρίου.



Ο διαιτητής υποχρεώθηκε να αποβάλλει δέκα ποδοσφαιριστές (τρεις του Άτλαντα κι επτά του Σταροχωρίου), με συνέπεια το ματς να διακοπεί στο 85’, με τον Άτλαντα να προηγείται με 3-0. Πλέον, η ΕΠΣ Αχαΐας καλείται να αποφασίσει για την τύχη του αγώνα…
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook