Πολύ ξύλο! Το… έλα να δεις σε αγώνα 3ης κατηγορίας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Πολύ ξύλο! Το… έλα να δεις σε αγώνα 3ης κατηγορίας

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   1:27 π.μ.  |  Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Ο... κακός χαμός έγινε σε ματς της 3ης κατηγορίας της ΕΠΣ Αχαΐας μεταξύ του Άτλαντα και του Σταροχωρίου, με αποτέλεσμα ο διαιτητής να δείξει δέκα κόκκινες κάρτες
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα «patragoal», οι προπονητές των δυο ομάδων, Παντελής Πεφάνης και Γιώργος Κατσαΐτης είχαν αρχικά λεκτική αντιπαράθεση. Ο ρέφερι του ματς,κ. Σαμαρτζής τους απέβαλλε και μετά έγινε το «έλα να δεις».

Οι δύο τεχνικοί πιάστηκαν στα χέρια, ενώ στον καβγά μπήκε αδελφός ποδοσφαιριστή του Άτλαντα, ο οποίος συνεπλάκη με παίκτες κι οπαδούς του Σταροχωρίου.



Ο διαιτητής υποχρεώθηκε να αποβάλλει δέκα ποδοσφαιριστές (τρεις του Άτλαντα κι επτά του Σταροχωρίου), με συνέπεια το ματς να διακοπεί στο 85’, με τον Άτλαντα να προηγείται με 3-0. Πλέον, η ΕΠΣ Αχαΐας καλείται να αποφασίσει για την τύχη του αγώνα…
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...