Ο Παπαστράτος επενδύει 25 εκατ. ευρώ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ο Παπαστράτος επενδύει 25 εκατ. ευρώ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:48 μ.μ.  |  Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ο Παπαστράτος επενδύει 25 εκατ. ευρώ
Νέα γραμμή παραγωγής θα δημιουργήσει ο Παπαστράτος επενδύοντας 25 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο.
Θα παράγονται προϊόντα τα οποία προορίζονται να εξάγονται στις διεθνείς αγορές. Το ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Νικήτας Θεοφιλόπουλος κατά συνάντηση που είχε με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Κων. Σκρέκα.

Επιπλέον οι δύο άντρες συζήτησαν τη διόγκωση του λαθρεμπορίου τσιγάρων που προκάλεσε η μεγάλη άνοδος της φορολογίας
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...